جستجو
فیلترها
بستن

فوداکس برای فروشگاه‌ها

الف - برای فروش محصولات

  • همانند چیدن اقلام در یک فروشگاه فیزیکی، ویترین و عرضه مجازی خود را بصورت اختصاصی با امکان جستجوی نوع و مشخصات کالا برای مشتریان فراهم سازند.
  • فروشگاه حاضر در بازار از طرق مختلف، اطلاع رسانی شده و در معرض دید مشتریان زیادی قرار میگیرد.
  • مسیر رابطه بین فروشگاه و مشتریان، کوتاه تر و تسهیل می گردد و امکان فروش اینترنتی فراهم می آید.
  • در کنار فضای فعلی و کسب و کار مرسوم خود، فعالیت تجاری و فضای کسب و کار خود را در قالب مجازی و الکترونیکی، ارتقاء و در معرض دید مصرف کنندگان بیشتری قرار داده و افزایش فروش داشته باشند.
  • با کمترین هزینه و بصورت آنلاین، آخرین وضعیت اقلام موجود و جدید، قیمتها، تخفیفها، فروش ویژه و ... و اقلام قابل عرضه خود را در اختیار مشتریان قرار دهند.
  • این امکان را به خریداران می دهید تا از طریق جستجوی متن، جستجوی سرفصل کالا، نام تولیدکننده، نام فروشگاه، تخفیفات، فروشهای ویژه، کالاهای پرفروش و درختواره محصولات به کالاها دسترسی یابند و به فروشگاه سفارش دهند.
  • امکان ایجاد باشگاه مشتریان برای فروشگاه فراهم میگردد.

ب - برای خرید اقلام از بنکداران یا تولیدی ها

  • با همان درگاه در اختیار، با تولیدکنندگان و بنکداران ارتباط گرفته و نیاز خود را بدون واسطه تامین کنند.
  • با کمترین هزینه و بصورت آنلاین از آخرین وضعیت محصولات، قیمتها، تخفیفها، فروش ویژه و ... و توانمندیهای عرضه مطلع شوند.
  • از طریق فرمهای مرتبط در سامانه بتوانند برای تولیدکنندگان یا تامین کنندگان متعددی، درخواست خرید و نیاز خود را ارسال و از آنها استعلام قیمت وشرایط فروش بگیرند.
  • طبیعتا با توجه به ارتباط مستقیم با تامین کنندگان محصولات، اقتصاد فروشگاه خود را ارتقاء دهند